תמר מעצבת גרפית אמנית והפקות

תמר חיימזון, בעלים

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • תמר חיימזון האמנות שבעיצוב הגרפי

    תמר חיימזון הינה מעצבת גרפית המוכרת ביצירתיות והחדשנות הרעיונית שלה.

    תמר למדה עיצוב גרפי, ב׳מימד׳ - ביהס לאמנות חזותית בת"א. 

    ובראשית דרכה במשך מספר רב של שנים, עבדה כמעצבת גרפית שכירה בגופי פרסום גדולים כמו: עיתון מעריב ומשרד הפרסום GITAM/BBDO, שם עיצבה עבודות למותגים גדולים כגון: LOREAL PARIS, בנהפ, שופרסל ועוד רבים.


    תמר מנהלת מספר שנים סטודיו לעיצוב גרפי ומעניקה את השירותים שלה לחברות ועסקים (קטנים וגדולים).

    בין לקוחותיה המרוצים, פרוייקטים קטנים כגדולים, ניתן למצוא את: ההסתדרות-אוניברסיטת אריאל, JULIUS BER הבנק השוייצרי, עלם- עמותה לנוער במצבי סיכון ומצוקה, SHUFFLE עיצוב הזמנות לסדרת הופעות אינטימיות של מוסיקת ג׳אז ומוסיקת עולם בסלון בתים בת״א, מיתוג קבוצת הנטוורקינג בה היא חברה, תפן שרותי הסעדה לחברות הייטק, המסיבות של חמי פורת, יחצ"ן תל-אביבי ועוד הרבה מאוד לקוחות ופרוייקטים בהם לוקחת חלק, שקצרה היריעה מלפרט כאן.


    אנקדוטה נחמדה היא שתמר אתגרה את עצמה והשתתפה בתחרות עיצוב גרפי לסלוגן ׳בקעת הירדן סיפור הצלחה ישראלי׳ של מועצה אזורית בקעת הירדן. תחרות בה השתתפו עשרות מעצבים גרפיים אשר הציעו את עיצובם. תמר הגישה את ההצעה המקצועית והמדוייקת ביותר לצרכי הלקוח וזכתה במקום הראשון. כיום הלוגו שלה מעטר את כל המדיות הרבות. על כך יש לה גאווה מיוחדת.


    תמר תמיד מתאימה עצמה לצרכי הלקוחות. היא מקצועית, יצירתית, הגונה ובעלת ניסיון עשיר. תמר מקפידה שהעבודה תהיה תמיד בשמחה, עם חיוך גדול, רצון טוב ונכונות להשקיע מה שנדרש כדי שהלקוחות יהיו מרוצים ושלמים.  


    המוטו של תמר הוא שברגע שתחוו את העבודה איתה,לא תרצו לפנות לאף מעצב גרפי אחר.

    מוזמנים ליצור קשר.

    מקצועיות מובטחת :)

     

    לעבודות נוספות לחץ כאן

BizMakeBiz פותח ע"י